AP Sportfahrwerke

AP Sportfahrwerke

“AP Sportfahrwerke” tęsia sportinių amortizatorių gamintojų tradiciją nedaugžodžiauti, kai kuriamas jų pavadinimas. Nuo 2008 gyvuojantis gamintojas yra įsikūręs Vokietijoje ir yra labai linkęs akcentuoti, kad kitaip nei konkurentai, gamina savo produkciją Vokietijoje. Akcentuoti verta ir tai, kad šiuose „coilover‘iuose“ naudojamos medžiagos ir surinkimo kokybė yra tikrai aukšto lygio – amortizatoriai cinkuojami, spyruoklės dažomos milteliniu būdu, reguliuojama spyruoklių apatinė atrama yra paprasto, tačiau „prikepti“ neleidžiančio dizaino. Čia rasi ir pagalbines spyruokles, kurios neleis pernelyg įtakoti spyruoklės įvaržos, keičiant automobilio aukštį. Net amortizatorių pakuotė išsiskirs iš panašios kainos produkcijos – jos viduje netgi rasi purškiamo tepalo, kuris palengvins amortizatoriaus surinkimą ir reguliavima! Taip, teks panaudoti standartines viršutines amortizatorių atramas, tačiau gausi važiuoklę, kuri leis automobilį sužeminti nuo -30mm iki net -95mm. Beje, gamintojas teigia, jog šie „coilover‘iai“ yra apie 25-30% standesni už originalius, taigi jie puikiai tiks kasdienai. Nebent tavo kasdiena yra „hardcore“ lakstymas lenktynių trasoje. Tada jie gali pasirodyti minkštoki.

rodyti daugiau
AST

AST

Olandijoje gaminami “AST Suspension” sportiniai amortizatoriai yra vienas tų retų gamintojų, kurie gali pasiūlyti Tau tinkamą pakabą visiškai nepriklausomai nuo to, ar Tu tiesiog nori gero „drop‘o“ ar planuoji važiuoti „WRC“ ar „BTCC“. „AST Suspension“ pasiūla susideda iš dviejų pagrindinių linijų – „AST“ ir „Moton“. „AST“ turi keturis pagrindinius modelius, prasidedančius nuo nereguliuojamo kietumo 2000 serijos, pasibaigiančius 5300 „3-way“ reguliuojamais profesionaliais „coilover‘iais“. Manote aukščiau jau nėra kur? Yra. Aukščiau yra „Moton“. Ši linija susideda iš profesionaliam sportui skirtų amortizatorių, apie kuriuos smarkiai neišsiplėsime, bet jei smalsumas ir piniginė vistiek nerimsta – susisiek su mumis ir viską apie juos papasakosime!

„AST 2000“

Žemiškiausias, gatvei skirtas „AST“ produktas. Naujausias šio gamintojo produktas, skirtas automobilio žeminimui nuo -30 iki -60mm, naudojantis paprastą „twin-tube“ amortizatoriaus sistemą ir neturinti kietumo reguliavimo. Tačiau nepamirškite, kad juos sukūrė rimtas „hardcore‘inis“ sportinių pakabų gamintojas, taigi gausite idealiai dirbančią pakabą, nuostabią surinkimo kokybę ir dviejų metų garantiją. Dar viena smulkmena, kuri yra gana reta „entry“ lygio amortizatoriuose – automobilio aukštis reguliuojamas nekeičiant spyruoklės įvaržos, taigi pakaba puikiai atliks savo darbą bet kokiame aukštyje!

„AST 4100“

Gatvei ir mėgėjiškam auto-sportui skirta „AST“ amortizatorių serija. Kaip juos apibūdina gamintojas: „Mono-tube“ reguliuojamo kietumo amortizatoriai už „twin-tube“ kainą. Kuo ypatinga „Mono-tube“ sistema? Ji užtikrina gerą amortizatoriaus tepalo aušinimą, esant net ir didžiausioms apkrovoms. O tai suteikia stabilų pakabos darbą bet kokiu režimu. Šie amortizatoriai taipogi pasižymi 22mm „štokais“, yra užpildyti azoto dujomis, turi patogų kietumo reguliavimą ir pagal pirkėjo pageidavimą gali turėti viršutines atramas su sferiniais guoliais. Na ir žinoma – aukščiausia surinkimo kokybė ir galimybė juos visiškai pilnai perrinkti atėjus jų baigčiai.

„AST 5100“

Visos žinios, kurių „AST“ pasisėmė gamindami 4100 serijos amortizatorius, buvo pritaikytos kuriant 5100 seriją, kurios pagrindinis tikslas – sukurti konkurencingus, bet prieinamus „inverted strut“ technologijos amortizatorius. Kokia yra šios technologijos nauda? Ogi sumažintas amortizuojamo svorio kiekis, pagerintas aušinimas ir sustiprinta amortizatoriaus konstrukcija. Taigi – rimta, lenktynių trasai skirta pakaba. O „AST“ dar ir dievagojasi, jog ji puikiausiai tiks ir važinėjimui gatvėje! Tam padės ir tiksliai reguliuojami amortizatorių kietumo nustatymai. Beje, jei tik turėsi noro, „AST“ tau pagamins ir reguliuojamas viršutines amortizatorių atramas su sferiniais guoliais!

„AST 5200/5300”

Atėjo metas aprašyti ir „AST“ amortizatorių „flagmanus“ – 5200 ir 5300 serijas. Tai yra sportui skirti, pilnai reguliuojami „coilover‘iai“, pagaminti naudojant naujausias automobilių pakabų tobulinimo technologijas. Abi šios serijos turi išorinius tepalo rezervuarus, kurie užtikrina itin gerą amortizatoriaus aušinimą ir leidžia turėti atskirą suspaudimo ir atšokimo reguliavimą, leidžiantį iš automobilio pakabos darbą sureguliuoti įtin tiksliai. Pagrindinis skirtumas tarp 5200 ir 5300 serijos yra tai, jog 5200 serija turi „2-way“ tipo suspaudimo ir atšokimo reguliavimą, o 5300 serija yra „3-way“ reguliavimo tipo ir gali reguliuoti lėta ir greitą suspaudimą bei atšokimą. Abi šios serijos yra „inverted strut“ tipo amortizatoriai – taip sustiprinama amortizatorių konstrukcija ir sumažinamas amortizuojamas svoris. Juos užsisakės iškart gausi ir reguliuojamas viršutines spyruoklių atramas su sferiniais guoliais. Žinai kaip mes vadiname tokius „coilover‘ius“? „Pilnu faršu“!

rodyti daugiau
HSD

HSD

Korėjoje įsikūręs „coilover‘ių“ gamintojas HSD nusprendė į amortizatorių rinką įsiveržti kiek kitap, nei jų kolegos – siūlydami vos du skirtingus amortizatorių tipus. Kas iš to gavosi? HSD visame pasaulyje tapo žinomi kaip paprastų ir patikimų reguliuojamų amortizatorių gamintojai. Kaip ten sakoma? Grožis slypi paprastume?

HSD Dualtech – Twintube „coilover‘riai“ gatvei ir mėgėjiškam sportui

HSD Dualtech yra pigesnis gamintojo siūlomas modelis. Jame naudojama “Twintube” technologija nors ir nėra geriausias būdas aušinti amortizatoriaus tepalą, tačiau leidžia amortizatorių gaminti pigiau, yra patikima kaip akmuo ir amortizatoriui suteikia ilgesnę eigą, kas yra neblogas dalykas naudojant šiuos amortizatorius kasdieną. Šie amortizatoriai taip pat turi 14 lygių kietumo reguliavimą, bei aukščio reguliavimą, kuris nekeičia spyruoklės įvaržos.

HSD Monopro – Monotube „coilover‘iai“ viskam, kam tik norit

HSD pristatydami „Monotube“ technologiją turinčius amortizatorius tapo žinoma, kaip pigiausias būdas turėti šios technologijos „coilover‘ius“. Ši technologija leidžia efektyviau aušinti amortizatoriaus viduje esantį tepalą, kas užtikrina stabilias jų savybes netgi esant ekstremalioms apkrovoms. Pagal užsakymą, Monopro amortizatoriai gali būti gaminami su „apverstu“ tepalo rezervuaru, leidžiančiu dar geresnį aušinimą, mažesnį amortizuojamą svorį, bei stipresnę amortizatoriaus konstrukciją. Dar pridėkime 16 kietumo reguliavimo nustatymų ir turime puikius ir visapusiškus „coiloverius“.

O jei turite „McPherson“ tipo pakabą – galėsite užsakyti HSD amortizatorius su reguliuojamais atraminiais guoliais! 

rodyti daugiau
MTS-technik

MTS-technik

Kaimyninėje Lenkijoje nuo 2007m. gaminami „MTS Technik“ amortizatoriai gana populiarūs ir pas mus. O kai permeti akimis jų kainininką, nekyla klausimų kodėl. Turbūt tai yra vienas ekonomiškiausių būdų savo automobilyje turėti reguliuojamo aukščio amortizatorius, leisiančius aukštį keisti nuo -25mm iki -80mm nuo standartinio aukščio.

Bet nebijok, gerbiamasis mūsų kliente – ne veltui „MTS Technik“ devizas yra „When less is more“, arba išvertus – „Kai mažiau yra daugiau“, tiesa, išvertus nelabai „skamba“. Pasak daugybės komentarų internete ir tiesioginio „feedback‘o“ iš mūsų klientų – šie amortizatoriai ne tik neatsilieka, bet ir lenkia daugumą kitų ekonominių „coiloverių“. Bet kuriuo atveju - gamintojas už kokybę atsako: suteikia dvejų metų garantiją, bei pasirūpina puikia jų apsauga nuo korozijos. Pagerėjęs automobilio valdymas ir galimybė reguliuoti jo aukštį už brangių žeminančių spyruoklių kainą, sunku ir ginčytis, tiesa?

rodyti daugiau
TA-Technix / TuningArt

TA-Technix / TuningArt

Vokietijoje jau dešimtmetį įsikūrę „TA-Technix“ (taip pat žinomi kaip „TuningArt“) tikrai nėra naujiena Lietuvoje. Netgi nepabijosime pasakyti, kad jie tapo prieinamų „coilover‘ių“ sinonimu. Be kainos, kita „TA-Technix“ stiprybė yra labai plati pasiūla įvairiausiems automobilių modeliams. Netgi jei Tu kažkodėl turi „Suzuki Splash“ ar „Seat Inka“. Daugumos „TA-Technix“ modelių instaliavimui reikės panaudoti standartinių amortizatorių viršutines atramas, bet vėlgi – tai sutaupo nemažai gamybos kaštų.

Didysis skirtumas tarp „TA-Technix“ ir „TuningArt“ produkcijos yra tai, jog „TA- Technix“ amortizatoriai yra kietesni, taigi labiau tinkami kartas nuo karto panaudoti kokiame atsitiktiniame automobilių slalome. O „TuningArt“ amortizatoriai yra kiek minkštesni, taigi mažiau drebins tavo kaulus kasdieninėse pareigose.

Žinoma, šio gamintojo „duona ir sviestas“ yra amortizatoriai, kuriuose reguliuojasi tik aukštis, bet „TA-Technix“ gali pasiūlyti ir reguliuojamo kietumo amortizatorių seriją. Tiesa, pastaroji kolkas yra kiek ribota. Visa „TA-Technix“ produkcija gauna dviejų metų garantiją ir aršią apsaugą nuo korozijos, taigi yra pilniausiai tinkami naudoti visus metus.

rodyti daugiau